Tyra om paows otrohet

Jag tycker Jockeboi är  en stor jävla idiot som lägger ut en telefoninspelning där paow erkänner sin otrohet på hans blogg. Det är hemskt hur jävla lågt får man sjunka? Jockeboi är en mediakåt kille som gör allt för uppmärksamhet och att hänga ut en 17 årig tjej sådär är helt sjukt. Sen lider jag med hugo som fick reda på det här på detta sätt och så lider jag med Paow som blev manipulerad av äcklet Nemo! Den här händelsen har faktiskt upprört mig så pass mycket att jag skriver om det! Med det som upprör mig mest är hur fan kan människor gå över lik för att få sina 15 minutes in fame? Jag ÄCKLAS av sånna vidriga människor så jävla hårt! Jag äcklas av människor som drar fördelar av folks svaga sidor. Jag SPYR! OHHHH!
Såhär säger Tyra om Paows otrohet, tycker ni hon har rätt eller fel?
Jag tycker de var rätt av Jockeboi att lägga ut de och man väljer alltid själv om man ska vara otrogen eller inte, man kan inte bli manipulerad till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0